  • Data: 2021-12-07 09:45:39
    Temat: Re: obietnica
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Dec 2021 14:42:19 +0100, Olin wrote:
> [...]
    > budowy dróg, ujętych w PZP dla tego rejonu i przebiegających przez działkę,
    > która jest obecnie moją własnością, a od 2002 r. była współwłasnością,
    > dokonam sprzedaży wszelkich wyodrębnionych terenów po cenie zakupu
    > wynikającej z aktów notarialnych z uwzględnieniem inflacji" - zapowiedziała
    > żona szefa rządu.
    >
    > "Deklaruję również, że całą otrzymaną kwotę od Gminy Wrocław przeznaczę na
    > cele charytatywne" - dodała.>>
    >
    > Pozwu sądowego nie było, a działkami też coś poszło nie tak, bo właśnie
    > okazało się, że rzeczona działka poszła 20 sierpnia 2021 za 14,9 mln zł.

    ra-sprzedala-za-prawie-15-mln-zl-kupione-od-kosciola
    -dzialki-5515234

    Ale ale ... czy gmina przystapila do budowy w/w drog?
    Albo choc zaczela wywlaszczanie?
    Bo ile ma czekac ...

    A moze PZP sie zmienil ...

    > Chodzi o te słynne grunty kupione w 2002 za 700 mln, choć były warte w
    > tamtym czasie 4 mln zł.

    Kupila od Kosciola, to co - biskup nie wiedzial, ile sa warte?

    A jak widac - zysk jest, tylko trzeba bylo czekac 20 lat na
    realizacje. I uwzglednic inflacje.

    A Wroclaw ma klopoty z wyceną gruntów, o czym najlepiej swiadczy
    działka Krzywdów ...

    No i jeszcze sam premier
    https://wiadomosci.wp.pl/zona-premiera-sprzedala-kup
    ione-od-kosciola-dzialki-bajeczny-zysk-6712472203553
    504a

    "Po pierwsze, by móc dysponować całą działką, mniej więcej po 10
    latach, zostało wykupione 25 proc. tej działki. Łączny koszt zakupu
    tej działki to więc 3 mln zł. A więc wartość tej transakcji sprzedaży
    to nie jest dwudziestokrotność."

    A kto mial cwiartke?

    J.