  • Data: 2021-12-07 15:34:46
    Temat: Re: obietnica
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Dec 2021 12:53:58 +0100, J.F napisał(a):

    > Z drugiej strony dwa lata to tez sporo.
    > Mogli urzednicy decyzje podjac, a jak nie podjeli, to skad wiadomo, ze
    > wkrotce podejmą?

    Już tak się czasem trafia, że człowiek sobie przechodzi z tragarzami i
    akurat sprzedają działki za bezcen.

    Morawiecki był w latach 1998-2002 wojewódzkim radnym AWS. 15 ha gruntów,
    które kupił, Kościół dostał w 1999 r. decyzją ówczesnego wojewody
    dolnośląskiego Witolda Krochmala, też z AWS.
    W 2003 r. radni Wrocławia uchwalili, że na terenach, których część stanowi
    działka należąca do Morawieckiego, prowadzona będzie aktywność gospodarcza,
    a przez jej środek przebiegnie ,,ulica główna ruchu przyspieszonego"; taki
    zbieg okoliczności.

    Aha, pod decyzją o sprzedaży kościelnych gruntów podpisał się ks. płk
    Sławomir Żarski, który w marcu 2018 został księdzem generałem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl