  • Data: 2021-02-12 19:30:46
    Temat: Re: niszczenie środowiska
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2021 o 19:13, Kviat pisze:

> [...]
    rgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-pr
    zez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

    > Od czasu do czasu mam wrażenie, że trollujesz z przekory, albo dla
    > zabawy.

    Nie no - aż tyle czasu potrzebowałeś?

    > Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

    Sądzę, że nie masz racji. Głupi to on na pewno nie jest. Podejrzewam, że
    inteligentniejszy niż ty, skoro cię tak długo w konia robił.
    Paradoksalnie jeden z bardziej wartościowych userów na grupach. Pewnie
    też jeden z inteligentniejszych.

    --
    Shrek