  • Data: 2009-06-04 20:20:47
    Temat: Re: mandat/radar/straz miejska
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 04 czerwiec 2009 21:58
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0991i$6g7$1@inews.gazeta.pl>):

    > A co to ma wspólnego z przekroczeniem prędkości?

    Nic. Pytanie było o straż miejską. Akurat oni z przekraczaniem prędkości
    mają mało wspólnego, ledwie co mogą to kosze z radarami rozstawiać.

    > Czyżbyś też nasiąkł tradycją "my i oni", że jak oni tak to my im na
    > złość?

    A nie? Jak kiedyś mnie z kosza złapali i chciałem zapłacić, toooo nieeee,
    boooo nieee moooożnaaaa oooo taaaak seeee zaaaapłaaaaaciiiiić, boooo jaaaa
    muuuuuszeeeeeeeeee wyyyyypiiiiiisaaaaaaaaaaać stooooooooos
    paaaaaaaaaapieeeeeróóóóóóóóóów, aaaaaaaaaaa tooooooooo, żeeeeeeeeeeeee
    sięęęęęęęęęęęęee paaaaaaaaaaaaan doooooooooooo roooooooooobooooooootyyyyy
    śpieeeeeeeszyyyyyyyyy, tooooooo maaaaaam gdzieeeeeeeeeeeeś, boooooooo
    jaaaaaaaaaa woooooooooolnoooooooo piiiiiiiiiszęęęęęęęę naaaaaaaaa
    koooooooompuuuuuuteeeeeeerzeeeeee.

    Swoją szosą złapali mnie jak jechałem 58 czy jakoś tak. Więc
    zaaaaaaaaiiiiiiiste pppppppprzzzzzzzzestęęęęęęęępcam.

    --
    Tristan