  • Data: 2009-06-05 08:36:59
    Temat: Re: mandat/radar/straz miejska
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0agv2$aah$1@news.interia.pl...

    > Chorego prawa, z którym się nikt nie zgadza.

    Chore społeczeństwo wybrało chorych reprezentantów a ci ustanowili chore wg.
    ciebie prawo.
    Czyli większość się zgadza. Ty jesteś marginesem.
    Ja jestem za eliminacją pijaków z ulic i psów bez smyczy srających gdzie
    popadnie.
    Przeciw debilom zapierniczającym setką w mieście też jestem.
    Tak więc widzisz, twoje stwierdzenie, że nikt się nie zgadza z takim prawem
    jakie mamy, jest dziecinne.

    > Możliwe. I całkiem mi z tym dobrze. Ślepe respektowanie chorego prawa to
    > raczej uwiąd starczy niż dorosłość.

    Wyczuwam frustrację, dobrze ci z nią?

    Powtórzę. Nie dorosłeś i w związku z tym niepotrzebnie się stresujesz.

    Pzdr
    Leszek