  • Data: 2005-08-05 18:11:17
    Temat: Re: legalne oprogramowanie
    Od: Marek Kozlowski <k...@W...pwTO.PROSZEedu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :-)

    > ale przeciez gogole tez pokazuja ze to byl nowy watek :)

    Zagonilem szare komorki do pracy. Efekt glebokich rozmyslan jest
    nastepujacy:

    "A moze Adwersarzowi nie chodzi o kwestie techniczne, lecz po prostu moj
    post nie podoba sie od strony jezykowej. Przemek R... jest wrogiem
    rozpoczynania zdan wielka litera, niechetnie patrzy na przecinki, kropki
    i inne obrzydliwe znaki interpunkcyjne, ale niewlasciwy szyk zdania jest
    czyms, czego jego subtelny organizm zniesc nie moze? Ta zniewaga (zly
    szyk zdania) i umiarkowana umiejetnosc jasnego wyrazania sie w pelni
    uzasadniaja dlugi i nie na temat watek, ktory iles tam lat bedzie lezal
    w archiwum google."

    Hmmm...

    Pozdrawiam,
    Marek