  • Data: 2005-08-06 00:37:38
    Temat: Re: legalne oprogramowanie
    Od: "Jakub" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Kozlowski" <k...@W...pwTO.PROSZEedu.pl> wrote in message
    news:42f3b510$0$15463$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > :-)
    >
    > Dziekuje. Zgadza sie. Tylko mam dwie watpliwosci:
    >
    > i) jesli posiadacz praw zmarl, to prawa przechodza na spadkobiercow. Jesli
    > firma ulega samorozwiazaniu - to na kogo..?

    Skarb Państwa.

    > ii) skoro majatkowe prawa autorskie nie wygasly, to co powinienem zrobic
    > aby praw tych nie naruszyc?

    Bardzo trudna sytuacja. Bo znając administracje publiczną ;), to nikt nie
    wie w Skarbie Państwa, że Państwo jest w posiadaniu takowych praw.

    Ale jest jeszcze coś takiego jak Syndyk Upadłościowy, który zarządza
    własnością oraz należnościami bankrutującej firmy (jeśłi firma zbankrutowała
    w przeciwieństwie do zakończenia działalności), który to Syndyk ma za
    zadanie sprzedać wszystko co się da.

    Tak na sarkastycznym marginesie.... musiałbyś im (Sdkarbu Pańswa) drogimi
    ekspertyzami, na własny koszt udowodnić, że nikt inny oprócz przepadłej fimy
    nie posadał praw, a potem by Ci zaśpiewali że możesz odkupić licencje za
    kwotę która przewyższa koszty Twojego dochodzenia.