  • Data: 2005-08-05 18:34:29
    Temat: Re: legalne oprogramowanie
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał ...

    > [...]
    > ale przeciez gogole tez pokazuja ze to byl nowy watek :)

    Bo wątek pt. "legalne oprogramowanie" to jest nowy wątek :-)
    Wydaje mi się, że nieporozumienie polega na tym że początek listu
    Marka został przez Ciebie źle zrozumiany.
    Uśmieszek oraz pierwsze zdanie "Tak juz mam, że ..." nie są komentarzem
    do żadnego poprzedniego postu, lecz opisem sytuacji.
    A sytuacja jest taka, że autor wątku używa albo oprogramowania legalnego,
    albo "wolnego". Czyli w domyśle - nie chce używać programów nielegalnie.
    Po prostu "tak już ma" ;-)

    A skoro tak, to stawia pytanie: co ma zrobić gdy chce legalnie używać
    starego programu którego nie może już legalnie nabyć z powodu
    niemożności znalezienia autora/producenta lub dystrybutora.

    Przynajmniej ja właśnie tak zrozumiałem treść listu.

    Odpowiadając (częściowo) na pytanie - majątkowe prawa autorskie
    do programu nie wygasły ustawowo (nawet gdyby ich posiadacz
    zmarł w 1996(7) r.), nie wygasają także z powodu nieistnienia
    na rynku dystrybutora lub producenta.

    Sławek