  • Data: 2013-05-01 02:00:51
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > ciach
    >
    > I tak oto ładnie bezboleśnie zszedłeś do opluwania ludzi z których
    > poglądy Ci nie pasują. Kto by tam się przejmował że jakaś POsłanka PO
    > prostu kradnie. Wyborne. :-)

    Wyjasnij, kogo opluwam? Gowina? Absolutnie. Cenie go bardzo, ponieważ
    eneralnie jak mówi, to coś mówi, a nie puszcza słowa po to, zeby mówić.
    Tym bardziej zasmucają mnie takie sytuacje, jak powyżej.

    Nie wiem co miałeś na mysli, mówiąc, ze posłanką S. nie należy się
    przejmować. Nic nie zrozumiałes z moich wczesniejszych wypowiedzi
    potepiających jej zachowanie od samego początku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest