  • Data: 2013-05-01 01:50:26
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-29 11:00, Budzik pisze:
> [...]
    wicka-byla-prowokow

    > Ależ oczywiście ze sprawa ma wymiar polityczny.
    >
    > I zeby było jasne - ja nie bronie Sawickiej.

    > Widać że umyka ci klu.
    > Cała dyskusja toczy sie o to czy, to Sawicka namawiała i wtedy zajeły się
    > nią służby (co byłoby ok) czy tez to służby szukały jelenia i namawiały i
    > trafiły na Sawicką.
    >
    > P.S. Możemy podyskutować o tym, czy służby mogą prowokować dla sprawdzania
    > obywateli. Na razie nie mogą. Być może powinny.
    > Uwazacie ze powinny móc?
    > Jak wysoko? Rząd? Władza ustawodawcza? Wszystkich?

    Jak ustalono w licznych wcześniejszych postępowaniach, zarówno
    prokuratury jak i sądów, to nie służby prowokowały Sawicką, ale to ona
    wystąpiła z propozycją załatwienia sprawy za korzyści majątkowe, co
    zresztą było formalnym powodem założenia jej podsłuchu.
    Ale nawet gdyby to służby ją prowokowały (co, podkreślam raz jeszcze -
    nie miało miejsca!!) to działały by one nie w stosunku do zaledwie
    obywatela, ale w stosunku do funkcjonariusza państwowego, a więc,
    owszem, obywatela, ale takiego, którego prawa i obowiązku inne są niż
    "zwykłego" obywatela. Sawicka odpowiadała nie jako "zwykły" obywatel,
    który chciał pieniądze za to, że będzie coś próbować załatwić, ale jako
    poseł PO, który wykorzystując swoją państwowa funkcje za pieniądze miał
    spowodować obejście prawa!!
    I tak np. odpowiadała niedawno karnie, a wcześniej została wyrzucona na
    tzw zbity pysk grupa posłów europarlamentu, których niewątpliwie
    sprowokowali podstawieni dziennikarze do wyrażenia zgody nawet nie na
    łapówkę (jak Sawicka), ale zaledwie na lobbowanie w pewnej sprawie.
    Nikomu potem w cywilizowanym świecie nawet do głowy nie przyszło, żeby
    ich uniewinnić, bo bidulkowie zostali "sprowokowani" do zakazanego czynu!