  • Data: 2013-05-01 02:19:56
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-01 02:11, p47 pisze:

> [...]
    > Sawicką 'sprowokowało" (wszak to ONA wymyśliła ten przestępczy plan!), a
    > także pomijając to, ze Sawicka to nie jedynie jakas tam "pani", ale
    > funkcjonariusz państwowy to generalnie piszesz wyżej głupstwa!!
    >
    > Ot, zwracam się do prokuratora z propozycją wręczenia 100 tys za
    > umorzenie postępowania. Prokurator łapówkę bierze, sprawa wychodzi na
    > jaw. Wg ciebie prokuratora należy uniewinnić od zarzutu łapówkarstwa,
    > ponieważ składając mu w/w propozycję sprowokowałem go do popełnienia
    > przestępstwa ergo przestepstwo to cyt. "wykreowałem"..

    Oto przykłady (ze stenogramów!) jak to niewiniątko Sawicka była , he, he
    "prowokowana, jak ta ,,niewinna" posłanka PO, uniewinniona przez
    sędziego Pawła Rysińskiego ,,kręciła lody". Zwracam uwagę na słowa, cyt.
    "...tylko kasę dajcie", "Powiem szczerze, że chciałabym to doprowadzić
    do końca, jeżeli coś z tego mielibyśmy oboje albo ty. Ale jeżeli jest
    tylko za friko, to to pieprzę". Miała pełna świadomość, że proponuje
    przestępstwo! _ -"Ja zaczynam ten drugi wątek, bo to jest coś do
    wzięcia. Więc wiesz, jest możliwość załatwienia sprawy i może na tym byś
    ugrał coś, natomiast zastanów się, czy facet jest na tyle jola...
    lojalny i w porządku, żebyś coś z tego miał. Pamiętaj, pamiętaj, ile ja
    ryzykuję. (...) Widzisz, co robi CBA i cała reszta"!!

    - Jeżeli tylko za friko, to to pieprzę (...) Ty mi nie mów (...) Ja
    zaczynam ten drugi wątek, bo jest coś do wzięcia (...) Ku*wa mać, tyle
    mam układów wypracowanych i to wszystko w łeb weźmie, bo nie problem
    byłby, gdybyśmy my wzięli władzę (...) No, dojście zawsze jest (...) i
    kręcimy lód (...) żeby robić biznes z polityką, trzeba w ukryciu i tak
    dalej trzymać (...) w politykę się nie musicie mieszać, tylko kasę
    dajcie. Ty mi nie mów (...) Ja zaczynam ten drugi wątek, bo jest coś do
    wzięcia (...) Ku*wa mać, tyle mam układów wypracowanych i to wszystko w
    łeb weźmie, bo nie problem byłby, gdybyśmy my wzięli władzę.

    To tylko kilka zdań, które padły z ust b. posłanki Platformy
    Obywatelskiej Beaty Sawickiej.

    - Otwierajcie biznes w Warszawie, zgram wam taką pakę ludzi, którą bym
    kierowała, jak tra la la. Przeprowadzam się i koniec, i kręcimy lód.
    (...) Warszawa nasza, mówisz i masz- chwaliła się agentom CBA Beata Sawicka.

    - Prywatyzacja będzie szpitali, będą samorządy zbywały majątki trwałe,
    czyli będą i sprzedawać i przekształcać szpitale w spółki - instruowała
    Sawicka. Tłumaczyła, że "Marek Sawicki, jedyny gość, który jest szóstą
    kadencję od początku w Sejmie. Będzie to wszystko prowadził".

    - Z marszałkiem województwa też się lubię (...). Ze Struzikiem z PSL, no
    w końcu mam męża w PSL-u. Co mam jeszcze więcej powiedzieć. Mówisz i
    masz! - tak mówiła z kolei o możliwości robienia interesów z marszałkiem
    województwa mazowieckiego Adamem Struzikiem i ministrem rolnictwa
    Markiem Sawickim z PSL-u.

    Z kolei Julią Piterą (PO) w rozmowie z Beatą Sawicką tak mówiła o
    wiceprezydencie Warszawy Jacku Wojciechowiczu: ,,Kochana, i trzeba go
    puknąć, bo on ma te powiązania moim zdaniem fatalne. Niestety, siedzi
    głęboko w układzie i to teraz wyszło. I on dla mnie był milutki i
    sympatyczniutki".

    Jak wynika z zeznań byłej posłanki PO, Beaty Sawickiej, pieniądze, które
    miała przyjąć w zamian za załatwienie interesu na Helu, nie miały być
    łapówką, lecz... pożyczką na fundusz wyborczy Platformy Obywatelskiej.

    - Powiem szczerze, że chciałabym to doprowadzić do końca, jeżeli coś z
    tego mielibyśmy oboje albo ty. Ale jeżeli jest tylko za friko, to to
    pieprzę - mówiła w rozmowie z podstawionym biznesmenem posłanka PO.

    Beata Sawicka nie była zachłanna i chciała się podzielić zyskami z
    ówczesnym posłem PO Wojciechem Pichetą.

[...]
    robi CBA i cała reszta - mówiła Sawicka

    Jak posłanka PO tłumaczyła mechanizm zarabiania na prywatyzacji szpitali?

    - Jest taki, dla przykładu, szpital górniczy przy KGHM-ie, ja już
    dzisiaj wiem, że ten szpital będzie prywatyzowany, świetne wyposażenie
    kardiologiczne, świetny zespół lekarzy - opowiadała agentowi CBA Beata
    Sawicka, snując przed nim wizje zarobienia pieniędzy na prywatyzacji
    placówek służby zdrowia.

    Kto miałby się tym zajmować? Według sugestii Sawickiej od tego był
    "pierwszy macher" i ,,frontmenka" czyli według pojawiających się wówczas
    podejrzeń ówczesny przewodniczący PO Grzegorz Schetyna i przyszła
    minister zdrowia Ewa Kopacz.

    " Moja grupa chce się przede wszystkim... to, co ja mówię do nich, a oni
    mnie słuchają. Nas interesuje Warszawa. A co by powiedzieć, dzisiaj to
    tak mówię oczywiście ogólnikami, natomiast do tego typu spraw będzie
    pierwszy macher, frontmenka, partnerka z mojej grupy... z tym że mają za
    sobą pracę jako ordynatorzy, dyrektorzy zozu, dzisiaj są
    parlamentarzystami."

    Rok 2007 (wygrana Platformy) Beata Sawicka zapowiadała jako istne Eldorado:

    - Natomiast w momencie, kiedy ruszy nowy parlament, on ruszy od grudnia,
    podejrzewam, że przez pierwsze pół roku, gdzieś koło maja, czerwca,
    można spodziewać się, że machina ruszy. Biznes na służbie zdrowia będzie
    robiony - cieszyła się.