  • Data: 2002-03-23 20:31:22
    Temat: Re: kontrola biletow - prosba o interpretacje
    Od: "rolek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Buker" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:a7iiva$jgu$1@news.tpi.pl...

    > § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zamiaru uiszczenia należności
    wyłudza
    > pożywienie lub napój w zakładzie żywienia zbiorowego, przejazd środkiem
    > lokomocji należącym do przedsiębiorstwa nie dysponującego karami
    pieniężnymi
    > określonymi w taryfie, wstęp na imprezę artystyczną, rozrywkową lub
    > sportową, działanie automatu lub inne podobne świadczenie, o którym wie,
    że
    > jest płatne.

    hej
    nie, no teraz to mnie przeraziles.;)))
    A ja tak czesto prosze pania w stolowce o dokladke zupy.
    jakby nie patrzec za kazdym razem naciagam ja na 2 zlote.
    :))))))))
    chociaz moze moja szansa jest w tym ze stolowka uniwersytecka nie zostanie
    uznana jako zaklad zywienia zbiorowego. Co na to doktryna i
    jurysprudencja???
    ;)))))))

    Rolek
    ps. chociaz zamiescilem smileye, to mimo wszystko zaznaczam ze powyzszy post
    byl zartobliwy.