  • Data: 2002-03-25 12:29:50
    Temat: Re: kontrola biletow - prosba o interpretacje
    Od: "Buker" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1) Post krzysia również nie miał treści, którą przytoczyłeś jako podsatwę
    swej polemiki.
    2) Wytłumacz mi jak może dojść do stwierdzenia, że osoba jedzie np. czwart
    raz bez biletu jeśli osobnik taki będzie przy każdej kontroli wstawał i bez
    słowa się oddalał a kontrolerzy nie będą mogli go zatrzymać do czasu
    przybycia Policji (do takiego stanu faktycznego odnosiły się moje uwagi).
    3) Nie ma wolności obywatelskich absolutnych - niczym nie ograniczonych.
    Również wolność osobista może zostać ograniczona jeśli zagrożone są inne
    wolności i prawa obywatelskie np. prawo własności.
    4) Jasne, że kanary mogą ją śledzić (dziwne, że tego nie uważasz za
    sprzeczne z Konstytucją) i potem występować na drogę post. cywilnego -
    tylko, że gdyby tak roblili to wszyscy przewoźnicy jak jeden mąż by
    poupadali.

    Reasumując oto jaki jest stan prawny wg. Twojej interpretacji: Jadę
    tramwajem podchodzi do mnie kanar i prosi o bilet. Ja patrzę na niego jak na
    kosmitę, spokojnie wstaję i idę na piwko - a ten frajer szanując moje
    konstytucyjne prawa może za mną najwyżej połazić.
    Świat widziany jedynie przez pryzmat komentarzy i orzeczeń zamienia się
    w groteskę....