  • Data: 2002-03-24 01:59:13
    Temat: Re: kontrola biletow - prosba o interpretacje
    Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Mar 2002 22:12:13 +0100 w artykule <a7ir2i$7k6$1@news.tpi.pl>
    Mariusz C. <m...@p...onet.pl> napisano co następuje:
    >Użytkownik "Buker" <n...@d...pl
    >Przypominam stan faktyczny;
    ..

    >I kto tu popełnił wg Ciebie wykroczenie szalbierstwa
    >z art. 121 kw?
    >Dziewczyna?

    MSZ to bilet powinna ona mieć w takim miejscu aby w odpowiednio krótkim
    czasie umożliwić jego okazanie. Dlaczego niby to kontroler ma spełniać jej
    zachcianki i fatygować się z nią na zewnątrz jeśli np. w ramach swoich
    obowiązków (nie wnikając jakie to one są) chce jechać dalej? W skrajnym
    przypadku ktoś może powiedzieć: "Jasne, że mam bilet, jest w małej
    pancernej szkatułce, która mam w plecaku. Klucz ma brat-kulturysta w domu.
    Zapraszam do siebie."

    --
    Marcin