  • Data: 2006-03-07 19:54:16
    Temat: Re: kolizja
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie dotyczae kolizji w wyniku krtórej zobowiazałem się na
    > piśmie
    > pokryc koszty naprawy samochodu "poszkodowaniemu"- / nie miałem aktualnych
    > badań technicznych i na moja prośbe nie wzywaliśmy policji / - wpłaciłem
    > zaliczkę- 700zł - liczyłem że rozliczy sie ze mna i odda mi jakieś 200-
    > 300zł ale przedstawił mi takie koszty że podejrzewam iż rachunki sa "lewe
    > "
    > Facet przysłał mi pismo że poda mnie do sadu jak nie zapłace jescze
    > 800zł / wartośc jego samochodu- fiat 126 z 1993 to jakieś najwyżej 1500zł
> [...]

    napisz mu ,ze w związku z watpliwosciami proponujesz powołac bieglego
    rzeczoznawce, ktory okresli wartosc uszkodzen i jezeli bedzie taka jak on
    przedstawil to koszty bieglego - zaznacz od niechcenia, ze wysokie -
    pokryjesz Ty a jezeli beda nizsze koszty bieglego pokryje on

    jezeli sciamnia powinien zmiaknac

    pozdrawiam