  • Data: 2006-03-08 12:16:25
    Temat: Re: kolizja
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dul4s1$j4t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Adam" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wzywaliśmy policji
    >
    > przeciez to ty sie nie chciales zgodzic na policje.
    > czego wiec teraz oczekujesz?
    > poparcia kombinatora na tej grupie?
    > co na to prawy lawa lub nieprzejednany johnson?

    A co do tego ma policja - nie ma ofiar, nie uzywamy OC (innego ubezp) - policja
    niepotrzebna i nie jest to zadne kombinowanie

    Moim zdaniem "poszkodowany" probuje wyłudzac od ciebie odszkodowanie bo jesli nie to
    niech rzetelnie wszystko rozlicza. Mogles
    zreszta zparoponowac ze do blacharza/mechanika pojedziecie razem. Jesli ktos wystawil
    te faktury to zainteresuj sie tym kto i co
    faktycznie zrobil gdzy wystawianie faktur na niewykonaną robote podpada pod prawo
    karne-skarbowe. Wyłudzenie zresta tez. A ty
    popelniles "tylko" wykroczenie - brak badan technicznych, Gosc natomiast probuje
    ciebie wrabiac (szantazowac) co najmniej tak
    jakbys byl po pijaku.

    A.