  • Data: 2009-07-09 09:05:24
    Temat: Re: jak się bronić przed prześladowaniem
    Od: "eAleksandra" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:1rgmnzqug92r6.dyirspxdh3b$.dlg@40tude.net...
    > Wysłałaś to na regionalne, dlatego przekleję to tutaj:
    dziękuję
    przynam, że liczyłam, że lokanie znajdę jakąś pomoc .. i to dosłowne chodzi
    o już pomoc - nie o rady w stylu' idź na policję' (a jak ktoś miał do
    czyninenia ze skutecznośią w takich czy innych przypadkach, to wie czemu
    człowiek musi szukać innych sposóbów..)
    (sama nie jestm dosatecznie stale na miejscu, w większości mogę działać
    jedynie zdalnie, znaleźć jakąś jednostkę pomocy, która sie wnikliwie
    zainteresuje sprawą )