  • Data: 2003-05-04 16:44:40
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To przedmówca potwierdzał takie prawo policji.
    > A co do Twojego pytanie to nie widziałem, ale czytałem o tym.
    > Swego czasu było głośno o tym policja zastrzeliła kobietę.

    ...i zapewne sprawcy tego czynu, jeśli kobieta w żaden sposób nie
    kwalifikowała się do użycia wobec niej broni palnej, nie zostali
    ukarani, czy tak?

    > Bredzisz. Nie masz pełnego wpływu na dziecko. Ma na nie także wpływ
    > otoczenie i im bardziej nastoletnia będzie pociecha tym większy.

    Współczuje kontaktu z (własnymi, jak mniemam) dziećmi.
    Mimo wszystko uważam, że partnersko i dobrze wychowane dziecko nie
    zrobi nigdy rzeczy, która przyprawiłaby rodzica o zawrót głowy (chyba
    że chce na siebie zwrócić uwagę, ale wtedy mówimy o patologiach)

    > Konstatacja faktu. Tylko osoby bite przez rodziców w dzieciństwie
    > upatrują w biciu sposób na rozwiązywanie problemów.

    Doprawdy? Autopsja czy tanie poradniki psychologiczne?

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

    PS. Dodam, że tylko ludzie niespełna rozumu, nieopanowani i
    niebezpieczni z dużą chęcią głoszą zamiar "dopierdolenia",
    nieadekwatnego do swojego czynu ukarania innym, być może
    działającym nie do końca zgodnie z procedurami, ale chroniącym
    bezpieczeństwa i własności (i czynią to z dużą, niebezpieczną
    dozą agresji w kierunku "krzywdzących" procedury, a niemal
    gloryfikując tych, którzy naprawdę byli prowodyrami całej
    sytuacji)...