  • Data: 2003-05-04 17:13:21
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elita.pl wrote:

    >Nie. Konstatacja faktu. Tylko osoby bite przez rodziców w dzieciństwie
    >upatrują w biciu sposób na rozwiązywanie problemów.

    Oznaczałoby to, że osobnik który wypisuje na grupach dyskusyjnych
    teksty w rodzaju (cytuję):

    'Wpadnę i dam Ci lekcję - skoro ojciec nie dał, a młodszy brat pozwalał
    się poniżać - jakie są konsekwencje obrażania innego mężczyzny.'

    'Ostatni raz tak się do mnie zwróciłeś.
    Po następnym takim tekście posypią Ci się zęby.'

    'Lepiej już samemu pójść i obić mordę delikwentowi.'

    'Czy już Ci obiecałem, że jeszcze jeden taki bluzg w moim kierunku
    z Twojej strony i posypią Ci się zęby?'

    'Dopóki paru gostków wyda kilka tysięcy złotych na odbudowę uzębienia
    to reszta nigdy nie nauczy się szanować rozmówców.'

    'Następnie przeprowadzimy męską rozmowę, w której porównamy
    jakość mięśni i kości zbudowanych na diecie z mięsem z mięśniami
    i kośćmi zbudowanymi na warzywkach.'

    ..musiał dostawać w dzieciństwie niezłe cięgi.
    Jeśli tak, to naprawdę szczerze mu współczuję.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl