  • Data: 2003-05-04 16:31:49
    Temat: Re: interwencja policji [OT]
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Macias wrote:
    > Po pierwsze: widziałeś, żeby komuś (bezpodstawnie) odstrzelili?
    > Po drugie: po drugie będzie, jeśli potwierdzisz po pierwsze.

    To przedmówca potwierdzał takie prawo policji.
    A co do Twojego pytanie to nie widziałem, ale czytałem o tym.
    Swego czasu było głośno o tym policja zastrzeliła kobietę.

    > Masz jakieś wątpliwości?
    > Człowiek po prostu wie, jakie wartości przekazuje(-wałby) swoim
    > dzieciom. To, że Ty nad swoimi nie panujesz, nie znaczy jeszcze,
    > że masz kwestionować metody wychowawcze innych.

    Bredzisz. Nie masz pełnego wpływu na dziecko. Ma na nie także wpływ
    otoczenie i im bardziej nastoletnia będzie pociecha tym większy.

    > ...cóż to, moralność Kalego?

    Nie. Konstatacja faktu. Tylko osoby bite przez rodziców w dzieciństwie
    upatrują w biciu sposób na rozwiązywanie problemów.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm