  • Data: 2003-06-29 11:42:31
    Temat: Re: interpretacja regulaminu tpsy
    Od: "Jacek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem tylko i wylacznie stary. Regulamin jest czescia umowy. Umowa
    zostala zawarta na warunkach poprzedniego regulaminu. Przeciwne twierdzenie
    prowadzi do absurdu np. tepsa ma z kims sprawe w sadzie wiec zmienia
    regulamin i ma sytuacje czysta.
    Do wszelkich sytuacji zaistnialych przed 1 kwietnia ma bezwzglednie
    zastosowanie stary regulamin. Nie ma koniecznosci podjecia jakichkolwiek
    ruchow. Jezeli chodzi natomiast o wszczecie postepowania reklamacyjnego,
    ktore byloby wszczete po 1 kwietnia to nalezaloby rozwazyc, czy
    zaakceptowalas nowy regulamin czy nie. Jest w KC termin, ktorego niestety
    nie podam, bo nie mam kodeksu pod reka, w ktorym nalezy wypowiedziec umowe
    jezeli nie akceptujesz nowego regulaminu.
    To tak w najwiekszym skrocie, bo sam problem jest dosc szerszy i nie do
    konca uregulowany

    pozdroofka
    Jacek