  • Data: 2003-06-30 14:25:16
    Temat: Re: interpretacja regulaminu tpsy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Jun 2003, Ewcia wrote:

    >+ > Przeciwne twierdzenie
    >+ > prowadzi do absurdu np. tepsa ma z kims sprawe w sadzie wiec zmienia
    >+ > regulamin i ma sytuacje czysta.
    >+
    >+ No i właśnie to miałam na myśli :-) Mam usługę neostrada plus w TPSie -
    >+ regulamin jest beznadziejny, ale nawet taki jaki jest byłby do
    >+ zaakceptowania, gdyby TPSA sama go przestrzegała.

    IMHO krytyczne jest to co napisał Jacek: do spraw *zaistniałych*
    pod rządami starego regulaminu.

    >+ To jest co najmniej dziwna instytucja, dlatego nie zdziwiłoby mnie zawarcie
    >+ w regulaminie unormowań mających na celu "zmianę" już zaistniałych
    >+ stosunków.

    Powyższe spowodowało we mnie podejrzenie, że może chodzić o zmianę
    jakiejś umowy (na gorsze warunki) wskutek zmiany regulaminu.
    IMHO to akurat jest możliwe - jeśli nie na skutek zapisu
    w starym regulaminie, to innych przepisów (formalnie drogą
    wypowiedzenia umowy, niezależnie jak procedura będzie się
    nazywała).
    Dlatego "zmiana już istniejących stosunków", szczególnie przy
    umowach bezterminowych - jest IMHO zdecydowanie możliwa.
    Jak rozumiem z twojego posta: "niestety" !

    BTW: a co zmienili ??

    pozdrowienia, Gotfryd