  • Data: 2005-08-28 17:28:44
    Temat: Re: ile będzie kosztował adwokat ?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-=SpiDer=-" <s...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:des7el$qnt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam pierwszą sprawe jako oskarżony w moim życiu, chodzi o art 278 KK p.2
    > . Po zapoznaniu się z aktami sprawy stwierdzam, że jestem troche
    > wystraszony i czuje się nie pewnie, czuje że nie będe miał wiele na
    > swoją obrone i nie wiem jak to robić aby odniosło skutek. Będe zmuszony
    > chyba wziąść sobie adwokata i tu mam pytanie, ile coś takiego może mnie
    > kosztować, na ile mam się przygotować. Jestem jeszcze studentem i musze
    > wiedzieć czy moge sobie na to pozwolić. Dziękuje bardzo za pomoc i
    > odpowiedź.

    z tego co wiem nikt z tego paragrafu nie poszedl siedziec (zapewne
    dostaniesz w zawiasach). Szkoda kasy na adwokata. Zapewne bedzie tez jakas
    kara finansowa, jezeli zabezpieczyli ci komputer, zapewne oddadza go, ale to
    juz bedzie zlom (sprawy sie ciagna dosc dlugo).A tak z ciekawosci, jakim
    cudem cie zlapali? kupowles soft na allegro?