  • Data: 2005-08-28 18:35:30
    Temat: Re: ile będzie kosztował adwokat ?
    Od: -=SpiDer=- <s...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe napisał(a):
    > z tego co wiem nikt z tego paragrafu nie poszedl siedziec (zapewne
    > dostaniesz w zawiasach). Szkoda kasy na adwokata. Zapewne bedzie tez
    > jakas kara finansowa, jezeli zabezpieczyli ci komputer, zapewne oddadza
    > go, ale to juz bedzie zlom (sprawy sie ciagna dosc dlugo).A tak z
    > ciekawosci, jakim cudem cie zlapali? kupowles soft na allegro?

    Kurcze nie jest za wesoło, nie uśmiecha mi sie płacić z 10000zł
    (strzelam, ale jaka może być kara finansowa ? a jak nie mam z czego
    spłacić ?). O tym jak mnie przeszukali długo by opowiadać, z grubsza
    powiem że załatwiły mi to osoby trzecie udostępniające internet radiowy
    (chyba wiele wyjaśnia). więc oprócz 278 jest jeszcze 287 :(