eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Data: 2013-01-27 18:34:16
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ke3mt7$fdt$2@news.task.gda.pl...
    >W dniu 2013-01-27 09:34, news pisze:
    >> Użytkownik "Liwiusz" napisał:
    >>> Uprawnienia z tytułu niezgodności z umową z pewnością nie
    >>> dają podstaw konsumentowi do żądania od sprzedawcy
    >>> pokrycia kosztów jakichś-tam przeglądów.
    >>
    >> Ale nikt pytającej nie każe wykonywać płatnych przeglądów i mimo to
    >> dalej ma prawo do niezgodności towaru z umową, na dodatek w takim
    >> przypadku sprzedawca ponosi nie tylko koszta naprawy, ale i transportu,
    >> praz montażu i demontażu piecyka gazowego, prawda?
    >
    > Sprzedawca ponosi, ale tylko wówczas, jeśli piecyk jest rzeczywiście
    > niezgodny z umową. Czyli dotyczy to tej ewentualnej usterki z grzaniem, a
    > nie możliwości wykonania darmowego przeglądu.
    >
    > No i trzeba mieć na uwadze, że w tej sytuacji problem nie musi być
    > wynikiem niezgodności z umową (czyli jakąś wadą w wykonaniu piecyka),
    > tylko może być to efekt rozregulowania się czegoś (konieczność regulacji,
    > np. właśnie w ramach przeglądu), czy też przyczyna może tkwić w błędach w
    > instalacji lub w zewnętrznym osprzęcie.

    Dlatego takie rzeczy, to najlepiej z usługą montarzu kupić. Wóczas nie ma
    przepychanki, kto i za co odpowiada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1