  • Data: 2021-04-26 19:55:44
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne o tyle, że w razie kontroli aptece się stan magazynowy nie
    > zgadza. Po za tym, przy refundacji, co będzie, jak apteka wyda Ci lek, a
    > Ty nie wrócisz i NFZ nie rozliczy recepty? Jeśli to jakaś
    > "zaprzyjaźniona" apteka, to może wyjątkowo takie historie przejdą, ale
    > wątpię by to miało jakąś masową skalę.

    Nie mówię, że na masową skalę,
    ale jak potrzebuję lek a nie mam jeszcze
    kodu do recepty ale wiem co tam będzie
    wystawione, to idę do apteki i mówię, co potrzebuję i
    płacę (ale nawet nie wiem ile - czy pełnopłatnie czy tyle ile wg recepty)
    Raczej oni to notują na boku i potem jak jestem z kodem (receptą)
    to wprowadzają - dlatego potrzebują pudełko.
    Ale jak jestem stałym klientem i ZAWSZE jak mówię, że
    przyjdę z kodem pudełkiem, to przychodzę, to oni też starają się
    iść na rękę.