  • Data: 2021-04-26 19:36:46
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > Robercie, widze ze piszesz o czyms o czym nie masz pojecia.
    > Wyłtumacz mi, prosze, co miałoby sie nie zgadzac w refundacji kiedy
    > pacjent nie majac recepty korzysta z uprzejmosci apteki, kupuje lek i
    > obiecuje przyniesc recepte a potem tego nie robi?

    Już spieszę. Z refundacja to nie ma nic wspólnego.

    Apteka musi się rozliczyć z każdego opakowania leku na receptę, które
    kupiła i to kontroluje nie NFZ, a Inspekcja Farmaceutyczna. Inspekcja
    otrzymuje elektroniczne zestawienia zakupów z hurtowni, zlicza sprzedaż
    leków w aptece i sprawdza stan magazynu. pojedyncze opakowania nie są
    problemem, ale przy masowym zjawisku zaczynają się z lekka niepokoić. :-)

    Czy to już Ci wystarcza? To, ze Tobie się wydaje, że ja nie wiem, o czym
    piszę, to tylko Twoje wyobrażenie :-)

    --
    Robert Tomasik