  • Data: 2005-04-06 13:29:41
    Temat: Re: dzien wolny
    Od: Kroolik Wodny <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-04-06 15:04, osoba Johnson wcisnęła klawisze klawiatury w nastepującej
    kolejności:

    > Chcesz wykładnie prawną?
    > Czas pracy w sensie godziny i dni pracy reguluje umowa, a zazwyczaj
    > regulamin pracy obowiązujący w zakładzie.
    > Jeśli jest tam mowa że pracujecie w dni powszednie poza sobotami to co
    > do wolnego piątku pracodawca ma do wyboru trzy wyjścia:
    > 1 - zawrzeć z pracownikami - nawet poszczególnymi - umowę (konieczna
    > zgoda pracownika), że daje piątek wolny, a pracownik odpracowuje go w
    > sobotę;
    > 2 - zwolnić od obowiązku świadczenia pracy z zachowaniem prawa do
    > wynagrodzenia;
> [...]

    U mnie wybrali rozwiazanie 3.
    Mam w zwiazku z tym dodatkowe pytanie:
    Gdy bede sie wyklocal o te dodatkowe wynagrodzenie (godz. nadliczbowe)
    to na co konkretnie mam sie powolac? Jakas ustawa, paragrf czy co tam.
    Bo przeciez nie moge powiedziec ze w internecie przeczytalem :)

    --
    pozdrawia
    Kroolik