  • Data: 2021-11-26 16:22:59
    Temat: Re: dla foliarzy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Nov 2021 15:40:08 +0100, Kviat wrote:
    > Ale...
    > https://tvn24.pl/polska/szczepienia-na-koronawirusa-
    falszywe-certyfikaty-covidowe-wojciech-bojanowski-o-
    swojej-prowokacji-dziennikarskiej-5501842

    > Ilu z tych 25% było "zaszczepionych"?
    >
    > Zmarło 421
    > 421 x75% = 316 (niezaszczepionych)
    > 105 (zaszczepionych)
    > 105 x 82% = 86 (zaszczepionych z wielochorobowością)
    > zostaje 19 zaszczepionych.
    >
    > To jakieś 4,5% zgonów - możliwe że tyle lewych certyfikatów krąży?

    Watpie. Kolejki do szczepien byly takie, ze widac chetnych duzo.
    Nawet pare dni temu widzialem kolejke do szczepionkobusu.

    No ale moze wielu jest antyszczepionkowcow - jak widac co w milionach,
    a niektorym zaswiadczenie potrzebne bylo.

    > Ciekawe czy da się policzyć chociaż w przybliżeniu ile tych lewych
    > "szczepień" się odbywa.

    Ja bym tam raczej pogrzebal, czy dobrze przechowywali, bo moze
    temperatura wzrosla.

    Bo raczej nie podejrzewam, zeby jakas wieksza ilosc zostala sprzedana
    na lewo ... za granice.

    J.