  • 1. Data: 2021-11-25 13:06:49
    Temat: dla foliarzy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Shrek, zupełnie słusznie, przywoła mnie do porządku za NTG, ale tak lubię
    wkurzać foliarzy, że nie mogę się oprzeć i nie podać linki do zależności
    liczby zgonów na kowida od stopnia zaszczepienia w różnych krajach:

    https://twitter.com/EU_Commission/status/14631194780
    99693571

    Tłiter to ulubione źródło wiedzy antyszczepionkowców, ale obawiam się, że
    nie tym razem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-11-25 13:37:18
    Temat: Re: dla foliarzy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 25.11.2021 o 13:06, Olin napisał:
> [...]
    99693571

    > Tłiter to ulubione źródło wiedzy antyszczepionkowców, ale obawiam się, że

    https://twitter.com/PiotrWitczak_/status/14635370287
    72122626

    --
    http://zrzeda.pl

  • 3. Data: 2021-11-25 13:47:59
    Temat: Re: Od foliarzy-1 dla foliarzy-2 - Słowacja
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    99693571

    > Tłiter to ulubione źródło wiedzy antyszczepionkowców, ale obawiam się, że

    Wyjaśnisz "foliarzom" Słowację?

    Zależność jest, ale to nie jest (bardzo) prosta zależność *tylko* od
    procentu zaszczepionych.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-11-25 14:19:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Nov 2021 13:47:59 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Wyjaśnisz "foliarzom" Słowację?

    Nie, bo chcę ich tylko pow*wiać.
    Dyskusja nie ma sensu.

  • 5. Data: 2021-11-25 17:46:46
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 25.11.2021 o 13:06, Olin pisze:
    > https://twitter.com/EU_Commission/status/14631194780
    99693571

    > Tłiter to ulubione źródło wiedzy antyszczepionkowców, ale obawiam się, że
    > nie tym razem.

    Któreś dane są z dupy:
    https://vaccinetracker.ecdc.europa.eu/public/extensi
    ons/COVID-19/vaccine-tracker-mobile.html#uptake-tab

  • 6. Data: 2021-11-25 18:15:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ziew...

    Myślisz że te wyjątki w takiej ilości to tylko potwierdzają regułę.

    Statystyki moższ sobie wsadzić.

    Fale nie przechodzą razem przez Europę a statystyki i tak są manipuloane
    świadomie lub nieświadomie.

  • 7. Data: 2021-11-25 18:20:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "w jaki sposób autor ustalił start szczepień dla wszystkich krajów na 1
    kwietnia?
    Wie pan, że u nas trwała wtedy ogromna fala zachorowań na covid?
    Ten wykres jest manipulacją."

  • 8. Data: 2021-11-25 18:34:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 13:47:59 +0100 (CET), A. Filip wrote:

    99693571

    A szczegolowy opis co tam jest policzone i jak?

    Jak widac to tez ulubione medium szczepionkowcow z PiS.

    > Wyjaśnisz "foliarzom" Słowację?

    Nie maja jakiegos ostrego lockdownu ponownie ?

    > Zależność jest, ale to nie jest (bardzo) prosta zależność *tylko* od
    > procentu zaszczepionych.

    jak widac np DK, BE, ES.
    czy FR, DE
    czy EE, LV, SI, PL

    A gdzies na to pewnie nalozone, ze w niektorych krajach kto mial
    umrzec, to zszedl dawno temu - bo sie dawniej zle zabezpieczali.
    UK, Wlochy jako pierwsze dotkniete, Hiszpania mocno oberwala.

    J.

  • 9. Data: 2021-11-25 18:46:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2021 o 18:34, J.F pisze:

    > A gdzies na to pewnie nalozone, ze w niektorych krajach kto mial
    > umrzec, to zszedl dawno temu - bo sie dawniej zle zabezpieczali.
    > UK, Wlochy jako pierwsze dotkniete, Hiszpania mocno oberwala.

    Napisałem na pręgu zanim ktoś wrzuciła, że uprzedzając wrzutkę - "widać
    zabory". I poważnie mówię.

    A tak na poważnie to cholera wie skąd te dane, z jakiego okresu. Nie to
    żeby od razu kłamstwo, ale skro to komisja europejska publikuje to
    ciężko się spodziewać, żeby wybrali daty i dane dla siebie niekorzystne;)

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-11-25 21:24:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-11-25 o 13:06, Olin pisze:
> [...]
    99693571

    > Tłiter to ulubione źródło wiedzy antyszczepionkowców, ale obawiam się, że

    Czy istnieje ogólnoświatowa normalizacja określająca zasady kwalifikacji
    kto umarł na kowida?
    Jeśli nie to idź się czochrać.
    Tym bardziej, że jak powszechnie wiadomo zaszczepieni chorują co
    najwyżej na grypę. (jeśli się na nią nie zaszczepili)