  • Data: 2021-11-26 19:44:35
    Temat: Re: dla foliarzy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2021 o 15:17, J.F pisze:

> [...]
    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi
    ned

    > I to moze wiele tlumaczyc ... ale jak to wyglada wsrod
    > niezaszczepionych?

    Tak samo?

    > No coz, bede mial probke statystyczna - znajomym dziecko przywloklo
    > wirusa ze szkoly. Nie bylo szczepione, bo za mlode ... ale w domu
    > trzy inne zaszczepione osoby ...

    Pewnie nic nie będzie - jak zaszczepione, to nie siedzą w kwarananie -
    jak śpią w innych pokojach i nie będą na siebie kasłać, tylko wietrzyć
    od czasu do czasu to nic im nie będzie. W zasadzie ze znanych mi dowodów
    anegdotycznych to dwa małżeństwa, gdzie druga połówka nie załapała mimo
    kwarantany (wtedy jeszce dłuższj niż teraz) i jedno gdzie rodzice mieli
    plusa a trójka młodych nie - wszystko jeszcze przed szczepionkami. I
    jeszcze ciekawostka - jedna z tych osób, co nie zachorowała mimo
    przebywania w kwarantannie z chorym małżonkiem jest po dwóch
    szczepieniach i ma przeciwciała zero. Dziś dla odmiany inna osoba
    również dwukrotnie szczepiona prosiła mnie o założenie w jej obecności
    maseczki bo właśnie odebarała wynik przeciwciał i również pustka. Niby
    dowód anegdotyczny ale sam nie wiem co o tym sądzić...

    --
    Shrek