  • Data: 2022-08-19 17:54:04
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UB-cy, to już  w ogóle wymarli. SB-cy

    Nazwa jak nazwa, ja w tym przypadku nie widzę różnicy.
    Bo widzisz, to nie jest tak, że wystarczy pstryk, zmienić nazwę i już.
    Tak jak z milicji, na policję... żeby zauważyć różnicę potrzeba czegoś
    więcej.

    > są za mądrzy, by latać po ulicach.

    To żeś sobie autorytety znalazł...
    Gdyby byli mądrzy, to by nie byli ubekami.

    > Jest to tak nieprawdopodobne, że nawet mi się nie chce nad tym
    > zastanawiać. Latanie jest po prostu bez sensu. Jedyne, co mnie martwi,
    > ze niektórzy mogą nie dożyć sprawiedliwości.

    Mnie też martwi, że wielu z nich nie dożyło sprawiedliwości.
    I również to, że wielu żywych jeszcze się z nią nie spotkało i
    najprawdopodobniej, niestety, nie spotka.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr