  • Data: 2022-08-19 14:12:07
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Aug 2022 12:21:36 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Znasz choćby jeden taki przypadek? Oczywiście, jeśli chodzi o
    > odszkodowanie, bo w wypadku renty to oczywiste.

    Renta w ktorą strone oczywista?

    Na razie takich nie bylo, to moze nie ma co wskazywac.

    Chyba, zeby po ZUS popatrzec - im sie chyba zdarzalo "zawiesic
    wyplate" emerytury, a moze i renty, a moze i odebrac prawo do renty ..

    > Moim zdaniem PiS od początku wiedział, że to trzeba będzie oddać z
    > odsetkami.

    IMHO niekoniecznie.
    Moze chcieli zrobic "akt sprawiedliwosci dziejowej", tylko zrobili
    oczywiscie po swojemu.
    A potem, po swojemu, nie sluchali juz zadnych argumentow -
    teraz, k*, my, nikt nam nie bedzie ustawy poprawial.

    > Ale w tym konkretnym momencie po prostu skredytował się na
    > tych funkcjonariuszach. Jak kolejny rząd będzie musiał spłacić te długi,
    > to jeszcze będą zbijać kapitał politycznych na tych "UBekach", którzy
    > teraz doją Skarb Państwa.

    Jest ich chyba na tyle mało, ze nie o pieniadze tu chodzilo.

    Ale oczywiscie moze byc tez sporo takich, co dlugo w SB sluzyli.
    i moze jeszcze troche juz w nowej policji.

    Nie wiem jak to 1990 bylo - nie zwalniali sporo mlodych, ale
    wyplacając emerytury ?

    > A w ogóle, to społeczność międzynarodowa staje
    > po stronie tych ludzi za namową PO.
    >
    > Z tego powodu uważam, że należałoby osądzić winnych i odzyskać od nich
    > utracone przez Skarb Państwa środki, by w przyszłości było mniej
    > pseudo-kreatywnych księgowych.

    Nie bardzo sie chyba da.
    Jakis Trybunal Stanu by musial byc?
    Ale decyzja jak wiele innych, a tych odszkodowan troche jest.

    Zobaczymy jak sie sprawa TK skonczy - tam moze byc ciekawie ... ale co
    - Duda z wlasnej emerytury ma im wyplacic ?

    J.