  • Data: 2004-09-20 13:42:28
    Temat: Re: czarna lista
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Sep 2004, Artur Ch. wrote:

    >+ Dnia 20 wrz o godzinie 13:46, na pl.soc.prawo, castrol napisał(a):
    [...]
    >+ > PS. I cos mi sie wydaje ze nie macie prawa odmowic obslugi klienta
    >+
    >+ Nie możesz odmówić obsługi nierzetelnego klienta?

    Moment. Klient nie jest "nierzetelny w rozumieniu przepisów",
    korzysta WYŁĄCZNIE ze swojego prawa... ustawowego zresztą...

    >+ Wcześniej zwrócił towar bo /tak mu się jakoś niespodobał,

    Doceniam.

    >+ był towar inny niż na folderze, stronie internetowej/

    No ja cię przepraszam, ale jak towar na stronie był inny
    niż dostarczony to czepianie się KLIENTA woła o pomstę
    na .pręgierz co najmniej :>

    >+ - i teraz przy kolejnym zamówieniu
    >+ twierdzisz że nie maja o\prawa odmówić obsłużenia tego klienta? :DDD

    Jak *oferujesz publicznie* to IMHO jest problem.
    Zakładałem przezornie że nie będziesz publicznie oferował ;)

    pozdrowienia, Gotfryd