  • Data: 2022-01-25 19:19:07
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2022 o 12:25, Kviat pisze:

    > https://www.rp.pl/swiat/art18472011-koronawirus-izra
    el-pierwsze-dane-o-zakazeniach-wsrod-zaszczepionych-
    trzecia-dawka

    > Hebrajskiego nie znam, ale znalazłem coś takiego w normalnym języku:
    > https://www.jpost.com/breaking-news/article-694475
    >
    > Napisz do nich zapytanie, po chuj chcą szczepić 4 dawką, skoro
    > szczepionki nie działają. Daj znać co odpowiedzieli.

    Pewnie znów źle przeczytałem - możesz zacytować te badania ile wynosi
    skuteczność szczepienia "pełną dawką" po 6 miesiącach w zakresie
    _zapobiegania_ omicron? Kwiatek - ja naprawdę pytam o prostą rzecz, po
    co odpisujesz coś, co abslutnie nie jest odpowiedzią na pytanie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.