eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot komorki › Re: Zwrot komorki
  • Data: 2006-02-06 22:13:11
    Temat: Re: Zwrot komorki
    Od: "mic" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Niezwlocznie , to znaczy w takim terminie jaki realnie potrzebny jest do
    usuniecia wady danego rodzaju. Jednak jezeli wada wynika z tego, ze zostala
    podstepnie przez sprzedajacego zatajona - zostales poinformowany o jej braku
    co zgodne z prawda nie jest - niezwlocznie powinno zostac potraktowane jako
    "od reki".
    I jeszzce jedno, to sprzedawca powinien dostarczyc Ci przedmiot z usunieta
    wada, a nie ty masz sie po niego zglosic po odbior. W twoim przypadku sadze
    ze to istotne.



    Użytkownik "antek" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ds8h4g$4vs$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "mic" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:ds8gko$rmr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Czym innym jest gwarancja a czym innym rekojmia - to dwa zupelnie rozne
    >> uprawenienia.
    >
    > Okej, jeszcze o jedno prosze. Prosze o definicje tego "niezwlocznie". To
    > znaczy 'na miejscu'?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1