eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot komorki › Re: Zwrot komorki
  • Data: 2006-02-06 22:26:33
    Temat: Re: Zwrot komorki
    Od: DonWito <q...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 06 Feb 2006 22:55:20 +0100, mic napisał(a):

    > Czym innym jest gwarancja a czym innym rekojmia - to dwa zupelnie rozne
    > uprawenienia.
    >
    > Gwarancja zawsze obowiazuje w zakresie jaki masz na karcie gwarancyjnej lub
    > innym dokumencie, który swiadczy o tym, iż jest gwarancja - czyli w tym
    > wypadku 10 dni.
    >
    > Klucz do sukcesu - pozytywnego zalatwienia sprawy przez ciebie - tkwi w
    > drobnym stwierdzeniu, iż zawsze masz prawo wyboru miedzy gwarancja a
    > rekojmia! Jeżeli sprzedawca będzie stwarzal problemy, radze postraszyc go
    > PIH'em i sadem konsumenckim.
    >

    Powiem szczerze, że jestem zaskoczony. Czy ktoś może mi wyłożyć
    różnicę, która powodowała, że wiele podobnych pytań na tej grupie,
    o zakup bluzki, butów czy innych takich, kończyła się odesłaniem do
    Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (niezgodność
    towaru z umową, brak prawa do zwrotu gotówki chyba, że zostaną
    spełnione pewne dodatkowe warunki, 14-dniowy termin rozpatrzenia żądania
    kupującego), a na to pytanie pada odpowiedź o rękojmi na podstawie KC
    (prawo do praktycznie natychmiastowego załatwienia sprawy)?

    Gdzie tkwi różnica?

    pozdrawiam
    w.

    --
    Adres mail z nagłówka zakodowany w ROT13 :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1