  • Data: 2006-02-06 21:55:20
    Temat: Re: Zwrot komorki
    Od: "mic" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czym innym jest gwarancja a czym innym rekojmia - to dwa zupelnie rozne
    uprawenienia.

    Gwarancja zawsze obowiazuje w zakresie jaki masz na karcie gwarancyjnej lub
    innym dokumencie, który swiadczy o tym, iż jest gwarancja - czyli w tym
    wypadku 10 dni.

    Klucz do sukcesu - pozytywnego zalatwienia sprawy przez ciebie - tkwi w
    drobnym stwierdzeniu, iż zawsze masz prawo wyboru miedzy gwarancja a
    rekojmia! Jeżeli sprzedawca będzie stwarzal problemy, radze postraszyc go
    PIH'em i sadem konsumenckim.