eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Paweł" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Date: Sat, 23 Aug 2008 17:19:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <g8pbut$e8q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <d...@b...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <6...@k...googlegroups.com>
    <g8p08c$kut$1@news.onet.pl>
    <b...@t...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: chello087207159089.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1219506974 14618 87.207.159.89 (23 Aug 2008 15:56:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Aug 2008 15:56:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: hanzal
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:550369
    [ ukryj nagłówki ]

    tyle że między ceną zakupu towaru a ceną na półce są jeszcze inne koszty
    których istnienia raczysz nie zauważać : choćby koszty transportu, koszty
    logistyczne (ktoś ten dodatkowy towar musi zamówić), ktoś go musi
    rozładować, ktoś musi poukładać na półce, ktoś musi posprzątać szkło i cały
    syf po tamtych rozbitych itd itd itd

    imo nakaz zapłaty nieuważnemu za to wg cen na półce jest jak najbardziej
    fair ,
    łaski im nie robi, w zasadzie to powinien po sobie jeszcze posprzątac :-)




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1