  • Data: 2006-06-22 14:48:05
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > jak to sie mowi ... glupota nie usprawiedliwi... jesli ktos pozycza
    > samochod i wsiada do niego nagrzany, to jest kretynem, i sa to sie
    > placi... A zona, dzieko - coz, to jego rodzina, on ma im zapewniac byt,
    > a nie szarzowacpozyczonym wozkiem po pijaku...

    ale tutaj komornik wkracza na kase zony i dziecka i kto laduje na ulicy?
    Szanowny pan minister ktory tak zaciekle przed kamerami chroni 'ofiary'
    zniszczy zycie wielu patologicznym rodzinom.
    Zaznaczylem tu, zona nie ma wplywu na meza, moze ja np nap.. i co ona ma
    wtedy zrobic? Jak przyjdzie zaplacic np 20 tys zlotych?

    > Czy aby nie poniosla cie fantazja? :>

    nie poniosla, co zrobia ztym czlowiekiem ? :-)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".