  • Data: 2004-06-11 22:06:45
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczytaj kto to jest złodziej.

    rzecz wzgledna, bo dla kanara byles zlodziejem
    podobnie u mnie, kupilem, zaplacilem,
    zrobie tylko drobny "myk"
    dla MS (i Ciebie) to byc moze rzecz straszna
    ja nie czuje sie, abym wyrzadzal tak wielka krzywde,
    na jaka wskazuje ilosc postow na ten temat
    po pierwsze liczy sie zdrowy rozsadek
    zobacz Andrzeja_K, odpowiedzial, usmiechnal sie i nie osadzal

    bo to co zrobie na pewno nie jest warte tej jalowej dyskusji o moralnosci
    wiec darujmy juz sobie

    Ty mnie nie przekonasz, ze popelniam zbrodnie
    a ja Cie nie przekonam, ze to co zrobie jest drobnostka

    jak ktos kiedys zada takie pytanie jak ja,
    zacytuje mu licencje oem, a pozniej powiem jak przykleic i odkleic te
    nalepke
    i bede zyczyl powodzenia

    a Tobie zycze dobrej nocy