eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup internetowy w KDC. › Re: Zakup internetowy w KDC.
  • Data: 2010-05-27 08:50:02
    Temat: Re: Zakup internetowy w KDC.
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Istnieje wersja, że przesyłki zwrócić się nie da, bo to usługa nie
    > dość, że 'o właściwościach określonych przez konsumenta' (adres dostawy),
    > to na dodatek zrealizowana i niemożliwa do zwrotu. Jest to jedno z wyłączeń
    > wymienionych w tej ustawie.

    Klient nie kupuje usługi transportowej, tylko produkt (towar). Bardzo
    często zresztą koszt przesyłki jest wliczony w cenę produktu.

    > Obowiązkowe
    > fundowanie komuś przesyłki towaru jest już nieco przesadzone i
    > nieproporcjonalne. To czysta strata dla przedsiębiorcy.

    To normalne ryzyko prowadzenia firmy. A jak masz sklep stacjonarny i
    nakupisz niechodliwego towatu, to też do kogoś masz pretensje, że
    poniosłeś straty? Znasz jakiś biznes, który nie ponosi strat z jakiegoś
    powodu? Oczywistą sprawą jest żeby minimalizować straty, ale...
    kontrahenci, przepisy, dbanie o Klientów itp.


    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

    WYSYŁKOWO.PL - Sklep Internetowy
    http://www.wysylkowo.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1