eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup internetowy w KDC. › Re: Zakup internetowy w KDC.
  • Data: 2010-05-28 23:15:02
    Temat: Re: Zakup internetowy w KDC.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 May 2010 11:02:43 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Dnia Thu, 27 May 2010 09:24:46 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):
    >
    >> Obowiązek zwrotu kosztów przesyłki przy zakupie na odległość można porównać
    >> do obowiązku zwrotu przez sklep 'stacjonarny' kosztów paliwa zużytego na
    >> dojazd do sklepu klientowi, który przyjechał i... nic nie kupił. ;) Widzisz
    >> paradoks? Gdyby kupił, to sam sobie zapłaci, a jak nie kupi, to sklep
    >> zwraca. Tak samo jest przy zakupie na odległość - jeśli zatrzyma, to sam
    >> płaci za przesyłkę, jeśli odeśle, to płaci sprzedawca! Rewelacja! ;)
    >
    > Dziękluję wszystkim za udział w dyskusji.
    > Dogrzebałam się pewnych rzeczy w przepisach prawnych, poszłam po rozum do
    > głowy i spodziewając się dziś przesyłki - JEDNAK odbiorę ją.
    > Ponieważ:
    > a)zawarłam umowę kupna-sprzedaży, zapłaciłam od razu i nikogo już teraz nie
    > obchodzi, bo mają moje pieniądze
    > b)moje mailowe gadanie z nimi nie jest skuteczne, bo owszem, jako klioent
    > mam 10 dni, ale na PISEMNE!!! odstąpienie od tej umowy
    > c)to nic, że to z ich winy zamówienie zostało bezpodstawnie anulowane, ale
    > wobec ich PÓŹNIEJSZEGO (a co!) połapania się, że moja wpłata jednak od razu
    > wpłynęła, oni się połapali też, że umowa nadal skutkuje i mogę im nagwizdać
    > - jak gdyby nigdy nic po prostu wysłali mail z wiadomością o realizacji
    > zamówienia, pomimo moich WCZEŚNIEJSZYCH protestów i uprzedzenia mailem o
    > niechęci do odebrania przesyłki
    > d)w razie konsekwentnego trwania w uporze i nieodebrania przesyłki przeze
    > mnie, przy niewypowiedzianej pisemnie (mailowe gadanie jak pisałam, nie
    > skutkuje) umowie, naliczą mi opłatę manipulacyjną 20 złotych, niezależnie
    > od tego, czy będa musieli zwrócić koszty przesyłki do nich nieodebranej
    > paczki, czy nie
    > e)czyli i tak wychodzę na durnia w tym wszystkim jako solidny (tak uważam)
    > klient.
    >
    > W związku z powyższym to były moje OSTATNIE zakupy w KDC!

    Niedługo po wysłaniu tego postu zadzwonił do mnie miły pan z KDC i
    uspokoił, że przesyłka co prawda jest wysłana, ale żebym jej nie odbierała,
    nie będę także obciążona żadnymi opłatami, a cała zapłacona przeze mnie
    suma zostanie jak najszybciej zwrócona na moje konto przelewem zwrotnym.

    Czytają, czy co?
    ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1