  • Data: 2007-03-30 10:58:03
    Temat: Re: Zakaz prowadzenia pojazdow w strefie ruchu ladowego
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 Mar 2007 12:00:10 +0200, Herbi napisał(a):

    > Eee - to "ta" była "po prawej stronie"

    Kamera w studiu pracowała obrotowo. Lewy profil Senyszyn też widziałem.

    > W tym momencie chciałem wywalić tv przez okno ... I mam nadzieję, że co
    > najmniej z 10 Simoneów Mol`ów ją wydyma w parku i z każdego będzie miała
    > co najmniej po jednym bękarcie .... i niechaj sprubuje się wyskrobać
    > głupia pinda .... to do strzału na stryczek.

    No comments ale zastanów się jak w tym kontekście wygląda Twój wpis.

    > Czy uważasz że obowiązujące przepisy są zbyt liberalne w stosunku do
    > aborcji? Toć tylko w 3 (skrajnych) przypadkach można dokonać aborcji

    Uważam, że obecne przepisy są prawidłowe. I dlatego krew mnie zalewa jak
    widzę dewotkę prof. Senyszyn i jej koleżanki, które próbują coś mieszać.
    Uważam też, że można mieć zdanie przeciwne, wychodząc choćby z założenia,
    że dziecko, które powstało wskutek gwałtu nie jest niczemu winne.

    > Gdyby Twoja żona/partnerka została wydymana i z tego (po zmianie
    > konstytucji i wprowadzeniu całkowitej aborcji) urodzi się dziecko ...
    > będziecie je kochać "jak swoje"? Jak będziesz na to dziecko spoglądał
    > dziennie? Będziesz je tulił? ....

    To jest grupa o prawie nie o emocjach.
    Na szczęście prawo pisze się - powinno się pisać - na chłodno, bez
    przykładania sobie przykładów "a co jeśli ja?"
    W ten to sposób Lepper chciałby pisać ustawy o zakazie oddawania długów.
    Wybacz, nie ma na to mojej zgody.

    > Senyszyn bynajmniej swoje racje przedstawiała otwarcie, potrafiła
    > podperzeć się naukowymi twierdzeniami (

    Nie słyszałem tych naukowych prawdę mówiąc.
    Tu masz szerzej wyłożone moje stanowisko
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,zakaz;pornografii,3627.
    html

    > kurwa nie wie że śmierć jest bez przymitnikowa!!)-

    Ale skąd wiesz, że tak jest? Bo mnie zawsze coś się wydawało, że jest
    "nagła śmierć", "śmierć samobójcza" itd. - to tylko kwestia terminologii
    co uznasz za przymiotnikowe a co nie.

    > Ale to bez sensu -
    > oni tego nie obejmą ... bo do tego potrzeba ... mózgu

    Patrz mój komentarz nr 2 powyżej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==