  • Data: 2007-03-30 11:42:54
    Temat: Re: Zakaz prowadzenia pojazdow w strefie ruchu ladowego
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 mar o godzinie 12:58, na pl.soc.prawo, Olgierd napisał(a):

    > Uważam, że obecne przepisy są prawidłowe.

    Wobec powyższego - po co chcą zmiany w Konstytucji?

    > I dlatego krew mnie zalewa jak widzę dewotkę prof. Senyszyn i jej
    > koleżanki, które próbują coś mieszać.

    Opór przed wprowadzeniem do Konstytucji zapisów proponowanych przeze
    ******** nazywasz mieszaniem?

    > Uważam też, że można mieć zdanie przeciwne, wychodząc choćby z założenia,
    > że dziecko, które powstało wskutek gwałtu nie jest niczemu winne.

    Dlaczego, Ty, ja i pozostała część społeczeństwa ma takiego bękarta
    wychowywać (założenie: matka biologiczna oddaje dziecko po porodzie).

    dlaczego ci oBROŃCY życia nie pom-ogą/agają p. Alicji T. która otrzymuje
    600zł renciny? Orzeszek nie potrafił odpowiedzieć na postawione pytanie co
    by było z jej dwójką starszych dzieci, gdyby jednak po porodzie oślepła,
    kto by się zajął tamtą dwójką, nowonarodzonym dzieckiem i nią?
    Miała i ma nadal prawo do przerwania ciąży - durny lekarz odmówił wykonania
    (heheee - nie dostał w łapę) - a ten orzeszek pyta jak się ona (Alicja T.)
    czuje obecnie kiedy oskarżyła "swój kraj, ojczyznę". Podłość tego faceta
    jest skandaliczna. W normalnym kraju tkai facet (minister!) byłby
    skończony.