    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zabawa a policjanta.
    Date: Thu, 12 Nov 2020 23:16:49 +0100

    dyskusyjnych:5fada86f$0$507$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.11.2020 o 21:22, J.F. pisze:

    >Bez znaczenia - nieumyślne też wyszczególnione w tym paragrafie.

    I nawet kara podobna

    >Bo ja wiem - tam nie ma że spowodował szkodę wielkich rozmiarów a
    >"Kto sprowadza zdarzenie, które zagraża".

    "Kto sprowadza zdarzenie, które zagraża życiu lub zdrowiu wielu osób
    albo mieniu w wielkich rozmiarach"

    >Pożar bloku mieszkalnego raczej to wypełnia.

    No chyba, ze adwokat zacznie meczyc, ze wcale nie tak zagrazalo, bo
    zdaza opuscic lokal, ze jedno mieszkanie to straz powinna zdazyc
    ugasic, wiec to jeszcze wcale nie wielkie rozmiary :-)

    >Podobno stawia się z dupy - byle postawić;)

    Pierwszy. A na koniec to slysze ze prokurator postawil 40 zarzutow.
    Ale ... no mamy taki pozar, jedna raca a artykulu pasuja dwa ... to
    moze dwa zarzuty ?

    Ale co sie nagralo ?

    J.