eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
  • Data: 2017-05-23 21:20:10
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5923561c$0$15197$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 22-05-17 o 23:03, 007 pisze:

    >No właśnie owo "torturowanie", to 231 kk. Tylko trzeba by było przed
    >napisaniem posta przeczytać i zrozumieć :-) Musisz zrozumieć, że
    >czasem
    >ustawodawca nie wymyśla modus operandi na każdy czyn i trzeba troszkę
    >wyobraźni.

    A to akurat takie sobie zdanie.
    Bo potem policja/prokurator ma mozliwosc dopasowania/nagiecia i
    skazania obywatela, a obywatel nie wie, co wolno, a czego nie.

    Wiec tu jestem za w miare szczegolowym opisem ... ale trzeba przyznac,
    ze to ma tez wady - potem trzeba szukac paragrafu na jakies "kradzieze
    impulsow", "kradziez nieruchomosci", "wlamanie elektroniczne" itp ...

    J.