eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZ jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu? › Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
  • Data: 2017-05-23 21:09:03
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    .astraweb.com...
    >Art. 247 par. 1 k.k. i art. 247 par. 2 k.k. i art. 247 par. 3 k.k. w
    >zw. z art. 155 par. 1 k.k. i w zw. z art. 231 par. 1 k.k. w zw. z
    >art. 11 par. 2 k.k.
    >Tak trudno zajrzeć do kodeksu karnego?

    Zajrzec nie wystarczy, trzeba przeczytac szczegolowo i troche
    zapamietac.

    Np szukamy "torturuje" ... no jest, ale nie na temat.

    Poza tym 247.1 to 5 lat, 247.2 ... no ciekaw jestem, czy sie stosuje,
    155 tez tylko 5 lat - a u nas sie nie sumuje, 231.1 tylko 3, a tu
    Filip ma IMO racje - nalezaloby potraktowac jako pobicie z uzyciem
    niebezpiecznego narzedzia i skutkiem smiertelny, za co grozi 10 lat.

    > Zapewne tak i dlatego lepiej snuć durne pyskówki i rozważania w
    > stylu 007 udowadniając tylko że jest się idiotą i nieukiem.

    Takis madry, a przeoczyles 246.
    I mamy nasze 10 lat :-)

    J.