  • Data: 2005-07-06 19:33:57
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > ale jest to tak napisane, że ja tego nie mogę zrozumieć.
    > Art.33 {Wcześniejsze rozwiązanie] Przy zawieraniu umowy o pracę na czas
    > określony, dłuższy niż 6 miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność
    > wcześniejszego rozwiązania tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    > I tu jest jasne, że jak w umowie nie ma wzmianki o takiej możliwości, to
    > trzeba pracowć/ zatrudniać/ do końca umowy.
    > Ale co znaczy następny artykuł?
    > Art. 33 ze znaczkiem 1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas
    > określony w okolicznościach, o których mowa w art. 23 parafraf 2 zdanie

    Ze umowe o prace na zastepstwo mozna rozwiazac za 3 dniowym wypowiedzeniem.

    > A więc co wynika z poniższego artykułu do tego wyżej???

    Nic. Te przepisy dotycza dwoch roznych rodzajow umow. Pierwszy dotyczy umowy
    na czas okreslony, a drugi umowy na zastepstwo (ktora jest szczegolnym
    rodzajem umowy zawieranej na czas okreslony- na czas koniecznosci
    zastepstwa.)

    > A art 25 [ Kolejna umowa o pracę] paragraf 1. Zawarcie umowy o pracę na
    > czas określony jest równoznaczne w skutkach prawnych z zawarciem umowy o
    > pracę na czas nie określony, jeśli poprzednio strony dwukrotnie zawarły
    > umowę o pracę na czas określony na nastpujące po sobie okresy, o ile
    > przerwa
    > między rozwiązaniem poprzedniej a nawiązaniem kolejnej umowy o pracę nie
    > przekroczyła 1 miesiąca.

    A ten cytat to juz nie wiem czego ma dotyczyc.

    Dan