  • Data: 2005-07-07 11:23:42
    Temat: Odp: Wypowiedzenie
    Od: "Dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może w moim kodeksie, który kupiłam wraz z GP jest błąd, bo
    wyrażnie
    > art 33 odsyła do art. 33 paragraf 1,a to o czym Ty piszesz jest w art. 25
    ze
    > znaczkiem jeden parag.3.
    > Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie

    Masz tekst z bledami. Po pierwsze art 33 nie odsyla do art 33 par 1 , a to o
    czym ja pisze jest w art 25 par 1 (a nie w art 25 ze znaczkiem 1 par 3)

    Ponizej prawidlowe brzmienie tych przepisow.

    Art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6
    miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania
    tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Art. 33 (1) Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas określony w
    okolicznościach, o których mowa w art. 25 § 1 zdanie drugie, wynosi 3 dni
    robocze.

    Art. 25. § 1 Umowę o pracę zawiera się na czas nie określony, na czas
    określony lub na czas wykonania określonej pracy. Jeżeli zachodzi
    konieczność zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej
    nieobecności w pracy, pracodawca może w tym celu zatrudnić innego pracownika
    na podstawie umowy o pracę na czas określony, obejmujący czas tej
    nieobecności.

    Dan.